Okładka książki Teleobecne JA Językowa autoprezentacja nadawcy w blogu

Teleobecne JA Językowa autoprezentacja nadawcy w blogu

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788372419163
EAN: 9788372419163
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 224
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
10% rabatu
25,33 zł
Cena detaliczna: 
28,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,33

Opis produktu

Blog, jako zagarnięte przez nabywcę miejsce w sieci, staje się narzędziem-komunikatorem, które pomaga „upublicznić” nadawcę, wydobyć go z tłumu anonimowych użytkowników Internetu, zaakcentować jego obecność przez wizualizację, werbalizację tożsamości i budowanie relacji społecznych. Blog charakteryzuje nadawcę także pośrednio, jego formalny wygląd to wypadkowa wyborów dokonywanych nieustannie w „podróży” przez hipertekst. To nadawca decyduje się na określony wygląd blogu, dobiera jego składniki, komponuje i hierarchizuje treści. Jego działania mają decydujący wpływ na ostateczny kształt tego miejsca w cyberprzestrzeni, które jest wizytówką właściciela, tak jak wygląd mieszkania tworzy w umyśle gościa obraz zamieszkującego w nim lokatora. (Fragment publikacji) Książka Rafała Sidorowicza ma charakter interdyscyplinarny, jest publikacją z zakresu językoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii, wykorzystana została w niej również wiedza psychologiczna i socjologiczna. Z pewnością zainteresuje ona specjalistów z tych dziedzin, ale także osoby, które piszą blogi i chciałyby udoskonalić swój warsztat. Z recenzji dr hab. prof. UAM Anny Piotrowicz
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj