Telewizyjne imperium sportowe. Prawdy i fikcje
Autor:
Ostrowski Andrzej
Wydawca:
Atut
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379776368
EAN:
9788379776368
oprawa:
twarda
format:
235x160mm
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
35,82 zł
Cena detaliczna:
50,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,72 zł
Opis produktu
Nie można wobec tej pozycji przejść obojętnie, jeśli ktoś interesuje się sportem, telewizją i związkami pomiędzy nimi. Jest pisana nie tylko ze znajomością tematu, wszechstronnością podejść, oparciem o liczne źródła, ale również z pasją i doświadczeniem wynikającym z długoletniej pracy autora w omawianym obszarze. Dwa główne tematy, które są poruszane w monografii to sport i telewizja, a zwłaszcza ich punkty styku, czyli obecność sportu w telewizji i tego, co dla tej obecności jest najważniejsze, czyli telewizyjnej transmisji sportowej „na żywo”. Autor jasno przedstawia tezy, pisząc m.in., że „sport w swoim praktycznym wymiarze jest podobny do teatru, a dokładniej do sytuacji, w której aktor jest jednocześnie autorem i reżyserem, a widzowie obecni na miejscu wydarzenia przyjmują funkcje aktorów”, natomiast „przeniesienie tej sytuacji do odbiorcy telewizyjnego w formie bezpośredniej transmisji jest przedsięwzięciem artystycznym, polegającym na wykorzystaniu istniejącej dramaturgii i budowie nowej, za pomocą technologii oraz przy wsparciu komentatora” Czytelnik jest prowadzony przez świat sportu, telewizji, rynku reklamowego, dramaturgii wydarzenia sportowego, aż po rolę komentatora i języka transmisji sportowych. z recenzji dra Jarosława Kończaka
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|