Multimedialne i wielkoformatowe gry oraz zabawy
wspierające wszechstronny rozwój dzieci w wieku 5-7 lat
Pakiet zawiera:
• trzy interaktywne gry specjalnie przystosowane do zespołowego wykorzystania na tablicy multimedialnej: Budowniczowie,
Multimedialne i wielkoformatowe gry oraz zabawy
wspierające wszechstronny rozwój dzieci w wieku 5-7 lat
Pakiet zawiera:
• trzy interaktywne gry specjalnie przystosowane do zespołowego wykorzystania na tablicy multimedialnej: Segregacja śmie
Multimedialne i wielkoformatowe gry oraz zabawy
wspierające wszechstronny rozwój dzieci w wieku 5-7 lat
Pakiet zawiera:
• trzy interaktywne gry specjalnie przystosowane do zespołowego wykorzystania na tablicy multimedialnej: Rysujmy razem,
Multimedialne i wielkoformatowe gry oraz zabawy
wspierające wszechstronny rozwój dzieci w wieku 5-7 lat
Pakiet zawiera:
• trzy interaktywne gry specjalnie przystosowane do zespołowego wykorzystania na tablicy multimedialnej: Pory roku, Środ
Multimedialne i wielkoformatowe gry oraz zabawy
wspierające wszechstronny rozwój dzieci w wieku 5-7 lat
Pakiet zawiera:
• trzy interaktywne gry specjalnie przystosowane do zespołowego wykorzystania na tablicy multimedialnej: Dopasuj przeciw
Multimedialne i wielkoformatowe gry oraz zabawy
wspierające wszechstronny rozwój dzieci w wieku 5-7 lat
Pakiet zawiera:
• trzy interaktywne gry specjalnie przystosowane do zespołowego wykorzystania na tablicy multimedialnej: Dopasuj równoli
Kto pierwszy podaje rękę? Kiedy mówimy Dzień dobry!? Kiedy należy zdejmować buty? Dobre maniery to wesoła gra, dzięki której dowiecie się wielu ciekawych rzeczy o dobrych manierach w różnych sytuacjach życiowych. W grze znajdziecie zabawne
TA EDYCJA NA NOWO ODKRYWA RADOŚĆ GRANIA W DOMINO. Gracze układają kostki w długie łańcuchy, a wygrywa ten z nich, który jako pierwszy pozbędzie się wszystkich swoich kostek.•• Trwałe metalowe opakowanie z okienkiem.•• Kolorowe oczka na kost
To oni wymyślili jak się bawić.
Walo, Spejson i Wojtas rozkręcą każdą imprezę. A ty? Ty musisz tylko polewać.
Alkoholowa gra karciana w klimacie i z postaciami "Blok ekipy"
Wiek graczy: 18+
Liczba graczy: 2+
Czas rozgrywki: 15-60 minut
Drodzy uczniowie!
Ostatni rok Waszej nauki w Akademii Magii i Szachrajstwa dla Przebiegłych Czarodziejów i Czarownic dobiega końca, nadszedł więc czas najwyższy na przeprowadzenie egzaminu końcowego!
Zasady pozostają niezmienione – aby uwa
Uczę się bawiąc! to seria bezpiecznych i wysokiej jakości zabawek edukacyjnych dla dzieci. Elementy zaprojektowane specjalnie pod kątem najmłodszych, trwałe i odporne karty z ilustracjami ulubionych pojazdów i zawodów.
Gra planszowa ilustrowana rysunkami Andrzeja Mleczki. W naszym kraju każdy zna się na polityce. Czy aby na pewno? Kariera polityczna wymaga niesamowitej intuicji, inteligencji, umiejętności i wytrwałości. Zapraszamy na sejmowe korytarze: •
Gra planszowa ilustrowana rysunkami Andrzeja Mleczki.
• Wiecie o sobie wszystko?
• Jesteście parą idealną?
• Porozumiewacie się bez słów?
• Czy tworzycie zgrany zespół?
Sprawdźcie się w rozmaitych zadaniach i porównajcie z innymi parami. U
Gra planszowa z interaktywną skrzynią.
Odkryj tajemnice mówiących zwierząt i znajdź rabusia.
Podążaj za wskazówkami magicznej skrzyni.
Interaktywna, mówiąca skrzynia sprawia, że każda rozgrywka jest inna i za każdym razem ekscytująca.
Zaw
Nowa wersja popularnej zabawki Prawda czy Fałsz stworzona z myślą o najmłodszych. Wariant junior wyposażony został w łatwiejsze pytania tak, by każdy Maluch poradził sobie z udzieleniem na nie odpowiedzi. Gra zamknięta została w białej gwia
Zestaw zawiera: matę do gry wielkości 60x90cm, 200 żetonów w różnych kolorach, dwie talie do gry (jakość kasynowa), podajnik do żetonów, żeton rozdającego, żeton mała ciemna, żeton duża ciemna, zasady gry. Instrukcja gry w języku polskim do
Klasyczna gra planszowa w eleganckim metalowym pudełku. Kamienie dokładane są tak, aby stykające się pola miały taką samą liczbę oczek. Jeśli kolejny gracz nie posiada kamienia, który mógłby dołożyć według podanej zasady, dobiera kamień z p
Na stole układa się 12 odkrytych kart. Wszyscy uczestnicy równocześnie na nie spoglądają. Celem gry jest odnalezienie SET-ów. Każda karta ma 4 cechy różnicujące: kształt (owal, fala, romb), kolor (czerwony, fioletowy, zielony), wypełnienie
Każdy wiek ma swoje wyzwania. Epoka kamienia ukształtowała się przez pojawienie się rolnictwa i przetwórstwa. Zaczyna i rozwija się handel, a cywilizacja zakorzenia się i rozprzestrzenia. Celem graczy jest sprostanie tym wszystkim wyzwaniom
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?