Trudne związki
Wydawca:
Czarna Owca
wysyłka: 48h
ISBN:
9788382524840
EAN:
9788382524840
oprawa:
Twarda
format:
12.5x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
208
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
41% rabatu
29,62 zł
Cena detaliczna:
49,99 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,71 zł
Opis produktu
Jak powiedział Steven Furtick: Głównym powodem, dla którego wciąż czujemy niepewność, jest to, że porównujemy swoje kulisy z czyjąś sceną. Szczególnie łatwo przychodzi nam to w dobie mediów społecznościowych, na których wszyscy kreujemy nasz wizerunek, często nie do końca prawdziwy. Tymczasem gdzieś w środku, pomimo z pozoru udanych związków, jesteśmy samotni, a nasze wygłodniałe serca potrzebują troski, uważności i wsparcia. W książce Trudne związki ceniony psycholog Wojciech Eichelberger w rozmowie z dziennikarką i pisarką Małgorzatą Szcześniak udowadnia, że nie ma łatwych relacji damsko-męskich. Wszyscy mierzymy się z większymi lub mniejszymi trudnościami, wszyscy niczym Księżyc mamy swoją ciemną stronę. Co wpływa na to, jakiego partnera wybieramy? Jak utrzymać związek w dobrej kondycji? Kiedy warto się rozstać? To pytania, które nasuwają się każdej osobie będącej w relacji. Oto lektura, która nienachalnie pomoże znaleźć odpowiedzi na te i wiele innych wątpliwości. Wojciech Eichelberger - psycholog, psychoterapeuta. Twórca i dyrektor Instytut Psychoimmunologii IPSI, którego misją jest humanizowanie biznesu. Jego książki i warsztaty samorozwoju cieszą się od lat wielką popularnością także w wersji online tworzonej przez firmę Positive Life. Małgorzata Szcześniak - absolwentka kilku humanistycznych kierunków. Laureatka stypendium MKiDN z literatury. Wydała książki: Sukces w rozmiarze XXL, Życie jest fajne, Siedem grzechów przeciwko seksualności. Pracuje jako nauczyciel i dziennikarz.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|