![]() Twitter and Society
Autor:
Weller, Katrin
Wydawca:
Peter Lang
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9781433121692
EAN:
9781433121692
oprawa:
Miękka
format:
15.0x22.5cm
język:
angielski
liczba stron:
448
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
4% rabatu
214,30 zł
Cena detaliczna:
223,70 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 213,99 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Since its launch in 2006, Twitter has evolved from a niche service to a mass phenomenon; it has become instrumental for everyday communication as well as for political debates, crisis communication, marketing, and cultural participation. But the basic idea behind it has stayed the same: users may post short messages (tweets) of up to 140 characters and follow the updates posted by other users. Drawing on the experience of leading international Twitter researchers from a variety of disciplines and contexts, this is the first book to document the various notions and concepts of Twitter communication, providing a detailed and comprehensive overview of current research into the uses of Twitter. It also presents methods for analyzing Twitter data and outlines their practical application in different research contexts.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|