Okładka książki User Research

User Research

Wydawca: Kogan Page
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781398603578
EAN: 9781398603578
oprawa: Miękka
podtytuł: Improve Product and Service Design and Enhance Your UX Research
format: 15.0x23.0cm
język: angielski
liczba stron: 344
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
142,75 zł
Cena detaliczna: 
177,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 142,57

Opis produktu

Despite businesses often being based on creating desirable experiences, products and services for consumers, many fail to consider the end user in their planning and development processes. This book is here to change that. User experience research, also known as UX research, focuses on understanding user behaviours, needs and motivations through a range of observational techniques, task analysis and other methodologies. User Research is a practical guide that shows readers how to use the vast array of user research methods available. Written by one of the UK's leading UX research professionals, readers can benefit from in-depth knowledge that explores the fundamentals of user research. Covering all the key research methods including face-to-face user testing, card sorting, surveys, A/B testing and many more, the book gives expert insight into the nuances, advantages and disadvantages of each, while also providing guidance on how to interpret, analyze and share the data once it has been obtained. Now in its second edition, User Research provides a new chapter on research operations and infrastructure as well as new material on combining user research methodologies.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj