Wiara, zwątpienie, fanatyzm
Autor:
Osho
Wydawca:
Czarna Owca
wysyłka: 24h
ISBN:
9788382528565
EAN:
9788382528565
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Czy trzeba w coś wierzyć?
format:
13.5x20.5cm
język:
polski
Seria:
Osho - Esencja życia
liczba stron:
248
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
41% rabatu
20,73 zł
Cena detaliczna:
34,99 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,81 zł
Opis produktuCo dzieli nas - ludzi - na grupy, co sprawia, że postrzegamy jednych jako "swoich", a innych jako "wrogów"? Jakie uwarunkowania religijne, społeczne, polityczne czy ekonomiczne stawiają nas po przeciwnych stronach barykady, z jednych czynią fanatyków, z innych ofiary? Osho koncentruje się na ludzkiej psychice i świadomości w celu zidentyfikowania przyczyn istniejącej w ludziach potrzeby wiary, przynależności do grupy czy poszukiwania autorytetów. Według niego jest wiele religii, ideologii, wierzeń. Niewiara zaś jest jedna. Nie istnieje niewiara chrześcijańska czy muzułmańska. Religijność nie polega na wyznawaniu jakichś wierzeń, nie potrzebuje wzniosłych słów ani czynów. Religijności można jedynie doświadczać. I nie jest ważne, czy jesteś wierzący, czy niewierzący - religijność może cię uchronić od stania się fanatykiem, religia - nie. Wiara nie jest prawdą. Jest jedynie teorią na temat prawdy, bo słowa, księgi, doktryny ani dogmaty nie zawierają prawdy. Ten, kto uparcie wierzy, przypomina człowieka, który czyta książkę kucharską i liczy na to, że tak zaspokoi głód. Niestety, pozostaje głodny. Osho OSHO - charyzmatyczny mistrz duchowy pochodzący z Indii. Znakomity mówca swobodnie posługujący się zarówno wschodnimi tradycjami mistycznymi, jak i zachodnią psychoterapią. Jego nauki dotyczą nie tylko indywidualnego poszukiwania sensu, lecz także najbardziej palących spraw społecznych i politycznych. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|