nowość
Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa
Autor:
Kozłowski Łukasz
Wydawca:
POLTEXT /MT BIZNES/
wysyłka: 48h
ISBN:
9788381756938
EAN:
9788381756938
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
344
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
60,44 zł
Cena detaliczna:
79,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,24 zł
Opis produktu
BIZNES ? KULTURA SPOŁECZEŃSTWA Monografia porusza kwestie zróżnicowania kulturowego pomiędzy poszczególnymi powiatami Polski, a dokładniej sposobu, w jaki przekłada się ono na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw. Autor wyznaczył dla poszczególnych powiatów wartości sześciu wymiarów kultury: dystansu władzy, indywidualizmu, skłonności do unikania niepewności, męskości versus kobiecości, orientacji długoterminowej i pobłażliwości. Następnie poddał analizie empirycznej wpływ skonstruowanych wymiarów kultury na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw – na częstość ich powstawania, pozyskiwanie przez nie kapitału, inwestowanie i rozwój, a także ryzyko i zdolność do utrzymania się na rynku. Z analizy tej wynika m.in., że nie ma takiej kultury, którą można uznać za wzorcową ze względu na stymulowanie działalności przedsiębiorstw. Przydatność określonych postaw kulturowych oceniać należy bowiem z perspektywy fazy i obszaru działalności przedsiębiorstwa.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|