Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych
Autor:
Barnaś Dawid
Wydawca:
Exit
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788378370482
EAN:
9788378370482
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
134
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
30,05 zł
Cena detaliczna:
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,01 zł
Opis produktu
1. Wstęp
2. Bryła Sztywna
2.1. Lokalny i globalny układ odniesienia
2.2. Ruch bryły sztywnej
2.3. Iloczyn wektorowy i macierz antysymetryczna
2.4. Siły działające na bryły sztywne
2.5. Całowanie równań ruchu
2.6. Kod
2.7. Obiekty statyczne
3. Wykrywanie kolizji
3.1. Faza szeroka
3.2. Faza wąska - Separating Axes Theorem (SAT)
3.3. Kolizje między różnymi typami obiektów
4. Metoda impulsowa
5. Obsługa kolizji
5.1. Obliczanie impulsu
5.2. Zapadanie się obiektów
5.3. Tarcie
5.4. Sequential Impulse
5.5. Ciepły start (warm starting)
5.6. Kod
6. Więzy (constraints) i stawy
6.1. Stabilizacja Baumgarte'a (Baumgarte Stabilization)
6.2. Wyliczanie impulsu
6.3. Sequential Impulse
6.4. Wyznaczanie macierzy Jacobiego
6.5. Więzy - stała względna orientacja (Orientation constraint)
6.6. Więzy - stała odległość (distance constraint)
6.7. Więzy - staw kulkowy (ball-socket joint)
6.8. Więzy - suwak (slider constraint)
6.9. Więzy - złączenie obiektów (weld constraint)
6.10. Więzy - zatrzymanie względnego ruchu obiektów (non-penetration consttraint)
6.11. Miękkie więzy (soft constraints)
6.12. Kod
7. Przykłady użycia
7.1. Stosy obiektów
7.2. Tarcie
7.3. Odbicie
7.4. Kołyska Newtona
7.5. Most
7.6. Wyrzutnia
7.7. Katapulta
7.8. Pojazd terenowy
8. Podsumowanie
9. Dodatek A
10. Bibliografia
11. Streszczenie
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|