Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm
Autor:
Perenc Józef
Hołub-Iwan Joanna
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788325527518
EAN:
9788325527518
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań.
format:
16.4x23.9
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE
liczba stron:
376
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
39,47 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,42 zł
Opis produktu
Innowacje są obecnie najistotniejszym czynnikiem rozwoju i konkurencyjności współczesnych gospodarek. Doświadczenia polskich przedsiębiorstw wskazują, że jesteśmy bardzo mało innowacyjni. Zdaniem wielu przedsiębiorców przyczyną jest brak środków na rozwój i wdrażanie innowacji. Badania jednak dowodzą, że nie tylko trudności w pozyskaniu kapitału ograniczają innowacyjność. Przede wszystkim trzeba mieć wiedzę, pomysł, wolę działania i strategię. Celem tej publikacji jest takie przedstawienie najnowszej wiedzy związanej z innowacjami, które ułatwi przełożenie jej na praktykę gospodarczą.
Publikacja stanowi kompendium wiedzy o innowacyjności. Obejmuje swym zakresem zarówno aspekty prawne i instytucjonalne, jak i organizacyjne czy ekonomiczne. Przedstawia również przykłady zastosowań, które mogą stać się inspiracją dla praktyków gospodarczych.
Książka składa się z czterech części, omawiających takie problemy, jak:
•współczesna gospodarka a innowacje;
•innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej;
•wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw;
•innowacje w praktyce – studia przypadków.
Niniejsza praca stanowi próbę analizy wybranych zagadnień teorii i metodologii innowacji, ze szczególnym uwzględnieniem warunków i potrzeb praktyki gospodarczej. Można mieć nadzieję, że przyczyni się ona zarówno do rozwoju teorii w zakresie innowacji, jak i praktyki działań innowacyjnych, niezbędnych do rozwoju konkurencyjności firm.
Prof. zw. dr hab. Andrzej Pomykalski
Politechnika Łódzka
Prof. zw. dr hab. Józef Perenc - Prorektor ds. Finansów i Rozwoju Uniwersytetu Szczecińskiego.
Dr Joanna Hołub-Iwan – pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Zespół autorski tworzą wybitni specjaliści - teoretycy i praktycy innowacyjności - związani z wiodącymi ośrodkami akademickimi w Polsce.
Książka kierowana jest zarówno do wykładowców, studentów i doktorantów szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz ekonomicznych i menedżerskich, jak i dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków - przedsiębiorców, menedżerów i kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|