3ds Max 2010. Biblia - Kelly L. Murdock
Autor:
Murdock Kelly L.
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788324625826
EAN:
9788324625826
oprawa:
Twarda
format:
18.0x25.0cm
język:
polski
liczba stron:
1496
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
136,41 zł
Cena detaliczna:
199,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 136,22 zł
Opis produktu
3ds Max to w środowisku grafików 3D program-legenda. Został on sprawdzony w najcięższych bojach, a dowodem na to, że wyszedł z nich zwycięsko, jest wydana właśnie wersja 2010. A wszystko zaczęło się w 1990 roku, kiedy program ten po raz pierwszy pojawił się na rynku. Już wtedy zrewolucjonizował świat grafiki! W ciągu lat 3ds Max zadomowił się w świecie filmu do tego stopnia, że obecnie żaden reżyser nie podejmie się produkcji, nie mając w zanadrzu specjalisty potrafiącego wykorzystać możliwości tego narzędzia. Jak poznać ten program, skąd czerpać wiedzę na jego temat i jak opanować jego najbardziej niezwykłe funkcje? Na to i wiele innych pytań odpowiada ta właśnie książka. Masz teraz do dyspozycji jej kolejne, zaktualizowane i ulepszone wydanie. Autorka przedstawi Ci wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, aby pracować sprawnie i wydajnie. Ponadto nauczysz się wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli Ci przejść do kolejnego etapu - samodzielnego tworzenia własnych animacji 3D. Książka wprowadzi Cię również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript. ""3ds Max 2010. Biblia"" to najlepsze źródło informacji zarówno dla amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D! Zapoznanie z interfejsem użytkownika Przygotowanie środowiska pracy Wykorzystanie obiektów podstawowych Stosowanie warstw Sposoby przekształcania obiektów Praca z wieloma obiektami Podstawy modelowania Wykorzystywanie materiałów Techniki oświetlania sceny Używanie narzędzi rzeźbiarskich z pakietu Graphite Praca ze ścieżkami dźwiękowymi przy użyciu modułu ProSound Podstawy animacji Animowanie dwunogów, tkanin i włosów Wykorzystanie języka MAXScript
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|