nowość
![]() Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe - problemy i wyzwania (Wyd. II)
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN:
9788381029544
EAN:
9788381029544
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
problemy i wyzwania
format:
235x12 mm
język:
polski
liczba stron:
220
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
53,91 zł
Cena detaliczna:
80,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,25 zł
Opis produktuMonografia to kompendium wiedzy o agencjach ratingowych. Autorzy przedstawiają: genezę ich powstania oraz ewolucję modeli biznesowych; spektrum oferowanych usług i produktów; strukturę rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany; regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych; metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych; politykę agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19. Ambicją Autorów książki, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest syntetyczna predykcja uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą "Wielkiej Trójki". x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|