Al RiesWizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Autor:
Ries Laura
Al Ries
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki prze
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia
Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która bły
26% rabatu
27,22 zł
37,00 zł
niedostępny
Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu – prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autor
25% rabatu
39,13 zł
51,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|