|   Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
                            Autor:
                            
                                        Ries Laura
                                        Al Ries
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Helion
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788328320710                            
                         
                            EAN:
                            
9788328320710                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            format:
                            
14x20,8 cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
208                            
                         
                            rok wydania:
                            
2016                            
                         (0) Sprawdź recenzje 31% rabatu27,45 zł Cena detaliczna:  39,90 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.
Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.
Z tej książki dowiesz się:
    że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
    jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
    jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
    jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
    jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
    jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
    jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |