| Ries Laura  Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu 
                                    Autor:
                                    
                                                Ries Laura
                                                Al Ries
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Helion
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki prze
                             31% rabatu 27,45 zł 39,90 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł   
                                Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu – prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autor
                             24% rabatu 39,21 zł 51,90 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,21 zł 
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
               
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |  |