nowość
Okładka książki All-American Ads of the 30s wer. angielska

All-American Ads of the 30s wer. angielska

Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9783836588669
EAN: 9783836588669
oprawa: Twarda
format: 255x196mm
liczba stron: 640
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32% rabatu
92,87 zł
Cena detaliczna: 
137,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 137,00

Step (or jitterbug) into the dazzling world of 1930s American advertising, where bold promises, slick design, and more than a touch of wishful thinking kept the country dreaming through the Great Depression. While wallets tightened, creativity soared—glossy magazine pages teemed with cheerful, colorful ads selling everything from beauty creams to Hawaiian vacations, all wrapped in an air of optimism that defied the hard times.

At the dawn of the decade, the sleek, modernist aesthetics of European avant-garde design shook up the industry, introducing stylized, symbolic, and even abstract ads that emphasized visuals over words. But as reality set in, admen pivoted to a more hard-sell approach, favoring bold headlines, big promises, and down-to-earth pitches that resonated with a nation struggling to get by. Irony and subtlety had no place when people needed practical solutions—and so began the golden age of persuasive, no-nonsense marketing.

This treasure trove reveals the relentless op

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj