Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python
Autor:
Florent Buisson
Wydawca:
Promise
wysyłka: 48h
ISBN:
9788375414646
EAN:
9788375414646
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Wykorzystanie danych zorientowanych na użytkownika w celu uzyskania realnych wyników biznesowych
format:
232x175 mm
język:
polski
liczba stron:
368
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
49,49 zł
Cena detaliczna:
89,99 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,92 zł
Opis produktu
Wykorzystanie danych zorientowanych na użytkownika w celu uzyskania realnych wyników biznesowych
Dzięki tej książce Czytelnik będzie mógł wykorzystać w swojej firmie pełną moc danych behawioralnych używając w tym celu wyspecjalizowanych narzędzi. Algorytmy często stosowane w danologii, a także programy służące do analizy predykcyjnej traktują jak zwykłe informacje dane behawioralne wygenerowane przez użytkowników, takie jak kliknięcia na stronie internetowej czy zakupy w supermarkecie. Ten praktyczny przewodnik zawiera opisy skutecznych metod, zaprojektowanych specjalnie w celu przeprowadzania analiz danych behawioralnych. Zaawansowana architektura umożliwiająca wykonywanie eksperymentów pomaga w pełni wykorzystać testy A/B. Diagramy przyczynowe pozwalają poznać przyczyny zachowań nawet w przypadku, gdy nie można przeprowadzać eksperymentów. Ta praktyczna książka, napisana przystępnym stylem i przeznaczona dla osób zajmujących się danymi, analityków biznesowych oraz behawiorystów, zawiera kompletne przykłady, a także ćwiczenia wykorzy-stujące języki R i Python, pozwalające od razu uzyskać lepszy wgląd w dane. Zagadnienia przeanalizowane w książce: Poznanie specyfiki danych behawioralnych. Przedstawienie różnic pomiędzy pomiarami a prognozami. Wyjaśnienie, jak można oczyścić i przygotować dane behawioralne. Zaprojektowanie i przeanalizowanie eksperymentów umożliwiających podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych. Wykorzystanie danych behawioralnych w celu zrozumienia i określenia przyczyny oraz skutku. Zaprezentowanie kompleksowej metody pozwalającej na uzyskanie przejrzystego podziału klientów na grupy. Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ rozpoczyna się od przedstawienia pytań i problemów, a także wykorzy-stuje w postaci prawdziwych narzędzi odpowiednie techniki i języki programowania. Dzięki temu Czytelnicy poznają, jak można rozwiązywać niezwykle ważne i trudne zagadnienia. Czas poświęcony na jej przeczytanie będzie czystą inwestycją. Eric Weber Kierownik Działu Eksperymentów, Yelp Florent Buisson jest ekonomistą behawioralnym z 10-letnim doświadczeniem związanych z biznesem, analityką i naukami beha-wioralnymi. W firmie ubezpieczeniowej Allstate założył zespół specjalizujący się w naukach behawioralnych i pełnił funkcję jego szefa przez cztery lata. Publikował artykuły naukowe w czasopismach takich jak recenzowany Journal of Real Estate Research. Posiada tytuł magistra ekonometrii oraz doktorat z ekonomii behawioralnej, uzyskany na uniwersytecie Sorbona w Paryżu. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|