|   Blender Podstawy modelowania
                            Autor:
                            
                                        Bociek Bogdan
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Helion
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9788324606306                            
                         
                            EAN:
                            
9788324606306                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            podtytuł:
                            
Praktyczne wprowadzenie do modelowania w programie Blender                            
                         
                            format:
                            
17,6x25 cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
312                            
                         
                            rok wydania:
                            
2007                            
                         (0) Sprawdź recenzje 31% rabatu47,89 zł Cena detaliczna:  69,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,89 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych. 
 Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele. Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę. 
 Konfigurowanie Bendera 
 Praca z plikami i obiektami w Blenderze 
 Używanie obiektów pomocniczych (kursora 3D, manipulatora 3D itd.) 
 Modelowanie przy użyciu siatki obiektu 
 Renderowanie obiektów 
 Ustawianie kamer i lamp 
 Używanie systemu cząstek 
 Przygotowywanie i nakładanie tekstur 
 Poznaj możliwości Blendera i rozpocznij przygodę z modelowaniem w 3D. 
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |