Brandsplaining
Autor:
Cunningham Jane
Roberts Philippa
Wydawca:
Penguin Books
wysyłka: niedostępny
EAN:
9780241456002
oprawa:
Miękka
format:
15.3x23.4cm
język:
angielski
liczba stron:
240
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
59,68 zł
Cena detaliczna:
74,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
Opis produktu
Brands profit by telling women who they are and how to be.
Now they've discovered feminism and are hell bent on selling 'fempowerment' back to us. But behind the go-girl slogans and the viral hash-tags has anything really changed?
In Brandsplaining, Jane Cunningham and Philippa Roberts expose the monumental gap that exists between the women that appear in the media around us and the women we really are. Their research reveals how our experiences, wants and needs - in all forms - are ignored and misrepresented by an industry that fails to understand us.
They propose a radical solution to resolve this once and for all: an innovative framework for marketing that is fresh, exciting, and - at last - sexism-free.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|