Okładka książki Brandsplaining

Brandsplaining

Wydawca: Penguin Books
wysyłka: niedostępny
EAN: 9780241456002
oprawa: Miękka
format: 15.3x23.4cm
język: angielski
liczba stron: 240
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
59,53 zł
Cena detaliczna: 
74,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,53

Opis produktu

Brands profit by telling women who they are and how to be. Now they've discovered feminism and are hell bent on selling 'fempowerment' back to us. But behind the go-girl slogans and the viral hash-tags has anything really changed? In Brandsplaining, Jane Cunningham and Philippa Roberts expose the monumental gap that exists between the women that appear in the media around us and the women we really are. Their research reveals how our experiences, wants and needs - in all forms - are ignored and misrepresented by an industry that fails to understand us. They propose a radical solution to resolve this once and for all: an innovative framework for marketing that is fresh, exciting, and - at last - sexism-free.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj