Okładka książki Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: 24h
ISBN: 978-83-8246-123-7
EAN: 9788382461237
oprawa: twarda
podtytuł: Teoria, praktyka, studia przypadków
format: B5
język: polski
Seria: HR
liczba stron: 372
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
56,85 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,98

Opis produktu

W publikacji poruszono najważniejsze teoretyczne i praktyczne aspekty coachingu.
Ponad dwudziestu autorów, wśród których są zarówno wykładowcy akademiccy, jak i osoby od lat pracujące w charakterze coacha oraz specjaliści łączący te dwie funkcje, w ciekawy i przystępny sposób dzieli się z czytelnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.
Książka obejmuje m.in. takie zagadnienia, jak:
- historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją;
- charakterystyka profesjonalnego coacha kompetencje, metody i narzędzia pracy;
- przebieg procesu zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem;
- metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji;
- wybrane aspekty coachingu kariery;
- wykorzystanie coachingu do wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnościami;
- etyczne uwarunkowania pracy coacha.
Cennym uzupełnieniem treści są studia przypadków polskich i zagranicznych organizacji, obrazujące zastosowanie opisanych w publikacji kwestii w praktyce.
Książka zainteresuje menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych, studentów zarządzania i psychologii, a także osoby pracujące w charakterze coacha lub pragnące podjąć taką działalność.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj