Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
ISBN:
978-83-8246-123-7
EAN:
9788382461237
oprawa:
twarda
podtytuł:
Teoria, praktyka, studia przypadków
format:
B5
język:
polski
Seria:
HR
liczba stron:
372
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
56,60 zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,60 zł
Opis produktu
W publikacji poruszono najważniejsze teoretyczne i praktyczne aspekty coachingu.
Ponad dwudziestu autorów, wśród których są zarówno wykładowcy akademiccy, jak i osoby od lat pracujące w charakterze coacha oraz specjaliści łączący te dwie funkcje, w ciekawy i przystępny sposób dzieli się z czytelnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Książka obejmuje m.in. takie zagadnienia, jak: - historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją; - charakterystyka profesjonalnego coacha kompetencje, metody i narzędzia pracy; - przebieg procesu zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem; - metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji; - wybrane aspekty coachingu kariery; - wykorzystanie coachingu do wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnościami; - etyczne uwarunkowania pracy coacha. Cennym uzupełnieniem treści są studia przypadków polskich i zagranicznych organizacji, obrazujące zastosowanie opisanych w publikacji kwestii w praktyce. Książka zainteresuje menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych, studentów zarządzania i psychologii, a także osoby pracujące w charakterze coacha lub pragnące podjąć taką działalność. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|