![]() CSS Refaktoryzacja kodu
Autor:
Steve Lindstrom
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788328320987
EAN:
9788328320987
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
14x21 cm
język:
polski
liczba stron:
168
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
23,96 zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,96 zł
Opis produktu
Tworzenie nowoczesnych stron internetowych wymaga opanowania trzech kluczowych technologii: HTML, JavaScript i CSS. CSS jest zaskakująco potężnym językiem, który ułatwia nadanie atrakcyjnego wyglądu stronie, a równocześnie pozwala na zapewnienie jej responsywności. Niezależnie od tego kod CSS należy tworzyć tak, aby był odpowiednio zorganizowany, czytelny i łatwy w utrzymaniu. Pomocna w osiągnięciu tego celu jest refaktoryzacja — technika polegająca na przeglądaniu kodu w celu usunięcia zbędnych elementów i niespójności.
Trzymasz w ręku praktyczny przewodnik dla projektantów stron internetowych. Przedstawiono tu szereg istotnych zagadnień, takich jak architektura kodu CSS, sposób jego zorganizowania, a przede wszystkim cele i strategie refaktoryzacji kodu. Książka ta okaże się przydatna również dla tych, którzy dopiero zaczynają naukę CSS, jednak chcą od razu zacząć tworzyć kod czytelny, spójny, łatwy w utrzymaniu. Dzięki niej zyskasz wiedzę pozwalającą na bezproblemowe tworzenie, testowanie i wielokrotne wykorzystywanie skryptów CSS.
W tej książce znajdziesz między innymi:
wyjaśnienie pojęcia refaktoryzacji i korzyści płynących z jej stosowania
odniesienie refaktoryzacji do architektury oprogramowania
omówienie takich aspektów CSS, jak kaskada, szczegółowość selektorów i model pola
wyjaśnienie standardów kodowania i bibliotek wzorców
organizowanie i testowanie kodu CSS
strategie refaktoryzacji CSS
Refaktoryzacja. Kodowanie w najlepszym stylu.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|