Decyzje finansowe przedsiębiorstw w środowisku stóp procentowych bliskich zera
Autor:
Katarzyna Schmidt-Jessa
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 3 - 5 dni
ISBN:
9788381027960
EAN:
9788381027960
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
392
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
80,87 zł
Cena detaliczna:
120,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,87 zł
Opis produktu
W książce autorka sytuuje swoje rozważania na styku problematyki polityki pieniężnej i działalności przedsiębiorstw, łącząc wobec tego problematykę makroekonomiczną z problematyką mikroekonomiczną. Ultraluźna polityka monetarna, która po globalnym kryzysie finansowym lat 2007-2009 stała się nową normalnością na blisko piętnaście lat, zmieniła warunki funkcjonowania dla władz monetarnych, instytucji finansowych, przedsiębiorstw czy gospodarstw domowych.
W swoich rozważaniach autorka podejmuje próbę określenia znaczenia polityki stóp procentowych bliskich zera dla struktury finansowania i aktywności inwestycyjnej przedsiębiorstw z czterech gospodarek:
Polski, Niemiec, Grecji oraz Norwegii. W siedmiu rozdziałach omówiono:
• teoretyczne podstawy związane z prowadzeniem polityki monetarnej, w tym przede wszystkim instrumenty oraz kanały transmisji impulsów polityki pieniężnej;
• zagadnienie polityki stóp procentowych bliskich zera;
• teoretyczne aspekty dotyczące struktury finansowania oraz inwestycji przedsiębiorstw;
• wyniki badania empirycznego odnoszące się do skuteczność polityki stóp procentowych bliskich zera w kontekście decyzji finansowych przedsiębiorstw.
Książka jest skierowania do szerokiego grona odbiorców, w tym przede wszystkim ekonomistów, praktyków gospodarczych z sektora bankowego, naukowców i nauczycieli akademickich, jak również studentów kierunków ekonomicznych i finansowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|