Dekalog T.II Meteor/Przysięga
Wydawca:
Scream Comics
wysyłka: 48h
ISBN:
9788365454492
EAN:
9788365454492
oprawa:
oprawa: twarda
format:
24x32 cm
język:
polski
liczba stron:
112
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
80,44 zł
Cena detaliczna:
99,99 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,44 zł
Opis produktu
Dekalog dziesięć opowieści, dziesięć przykazań,dziesięć epok, dziesięciu rysowników, dziesięć stylów.
To największe dzieło Franka Girouda. Ten wybitny scenarzysta zaprosił dziesięciu różnych rysowników do dziesięciu tomów swej opowieści, by stworzyć swoje opus magnum. Podwójny album zawiera tom 3 i tom 4 oryginalnego wydania francuskiego. Wszystko w wersji limitowanej (tak jak pierwszy tom). Akcja opowieści i losów księgi zawierającej muzułmańską wersję Dekalogu w tomie trzecim cofa się tym razem do lat 50-tych XX wieku, gdzie tajemnicza ekspedycja rusza w kierunku odciętego od świata greko-katolickiego monastyru. Ich śladem podąża szaleniec a za nim policja... Tom czwarty zgodnie z retrospektywną narracją to już lata przedwojenne i 1945 rok. Autor scenariusza (Giroud) przenosi nas najpierw do Mostaru w byłej Jugosławii a następnie do alianckiego obozu jenieckiego. Tajemniczy wysłannik Watykanu próbuje wyciągnąć z niego przyjaciela z młodzieńczych lat i Ustasza zarazem. W jakim celu? Jaką tajemnicę skrywa duchowny i co z tym ma wspólnego tajemnicza księga... Każdy tom opowieści stworzonej przez francuskiego mistrza suspensu Franka Girouda rysował inny twórca. Autorem tomu trzeciego jest jeden z najwybitniejszych twórców realistycznej powieści graficznej we Francji: Jean-Franois Charles (autor m.in epopei ""Pionierzy Nowego Świata"" czy wspaniałych epickich ""India Dreams"" i ""War and Dreams"". Autorem rysunków do czwartego tomu jest Słoweniec TBC (T.Lavric). x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|