Design dla hakerów. Sekrety genialnych projektów
Autor:
Kadavy David
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-246-4452-0
EAN:
9788324644520
oprawa:
Miękka
format:
17.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
344
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
40,49 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,37 zł
Opis produktu
Pasjonująca wyprawa w świat projektów! Tego jeszcze nie było! Książka, która rozprawia się z mitami oraz wyjaśnia powszechnie przyjęte założenia. Prawda, że Comic Sans to znienawidzona czcionka? Ale czy wiesz dlaczego? Czy złota proporcja faktycznie ma znaczenie? Dlaczego Monet nigdy nie używał czarnego na swoich obrazach? To tylko niektóre z pytań, nad którymi zastanawia się David Kadavy - utytułowany projektant, który rozłożył klasyczne zasady projektowania i techniki webdesignerów na części pierwsze. Co jeszcze umieścił w tej wyjątkowej książce? Znajdziesz tu mnóstwo informacji na temat typografii, grafiki tworzonej na potrzeby stron internetowych oraz teorii kolorów. W trakcie lektury nauczysz się dobierać odpowiednie proporcje projektu oraz wykorzystywać kolory do ożywienia swojego dzieła. Ponadto zdobędziesz ogromną wiedzę na temat odpowiedniego zagospodarowania przestrzeni i tworzenia przejrzystych układów. Jeżeli chcesz tworzyć eleganckie, intrygujące i przyciągające wzrok prace, ta książka wprost idealnie spełni Twoje oczekiwania. Dodatkowo zawiera ona wiele informacji o niuansach i sprawach historycznych, lecz wciąż mających wpływ na dzisiejsze sposoby projektowania. Uważaj, ta lektura naprawdę wciąga! Dowiedz się: dlaczego używanie czcionki Comic Sans jest niewskazane w jaki sposób teoria kolorów wpływa na codzienną pracę jak zapewnić projektowi przejrzystość Myśl jak haker, a Twoje projekty będą nowatorskie, niebanalne i funkcjonalne!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|