Ekonomia prestiżu
Autor:
English James F.
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788361587972
EAN:
9788361587972
oprawa:
Miękka
format:
17.0x21.0cm
język:
polski
Seria:
KULTURA SIĘ LICZY
liczba stron:
260
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
39% rabatu
25,07 zł
Cena detaliczna:
41,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,03 zł
Opis produktu
Nagrody i konkursy, tworzone wokół różnych dziedzin sztuki, liczą sobie niemal tyle lat, co pojęcie sztuki. James F. English dokonuje przeglądu różnego rodzaju nagród, od znanych każdemu Nobla czy Oscara, po niewiele znaczące w polach światowej kultury, ale rządzące się dokładnie tymi samymi mechanizmami nagrody lokalne. Próby analizy zarówno samych nagród, jak i wszelkich działań wokół nich, od pomysłu i prac nad stworzeniem poszczególnych nagród, poprzez dobór i działania jurorów, aż po analizę reakcji na nie laureatów i publiczności mogą stanowić klucz do przemian zarówno historycznych, społecznych, jak i ekonomicznych w dziedzinie ekonomii kultury i wytłumaczenie ich oszałamiającego rozwoju - tak nagród w literaturze i innych dziedzinach sztuki, jak w nauce - datujący się od początku dziewiętnastego wieku aż do czasów nam współczesnych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|