Okładka książki Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym

Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788379723775
EAN: 9788379723775
oprawa: oprawa: broszurowa
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
32,24 zł
Cena detaliczna: 
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,20

Opis produktu

Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące

zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych,

komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest muzeum, wykorzystanie

nowoczesnych narzędzi marketingu w pszczelarstwie, dostępność miejsc noclegowych dla

turystów w krajach Unii Europejskiej i EFTA, branżę gastronomiczną skupiającą się na

zaspokajaniu potrzeb żywieniowych podróżnych, w tym turystów, możliwości obniżenia

poziomu liczby utonięć przy wykorzystaniu odpowiednich służb, współczesne

uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w USA. 


Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli

środowiska nauki, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest

omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (nauki o zarządzaniu i jakości,

geografii społeczno-ekonomicznej, gospodarki przestrzennej, ekonomii i finansów).

                                                                                                      
                                                                                                         Z wprowadzenia

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj