Interactive Packaging Design
Wydawca:
Design Media Publishing
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9781912268535
EAN:
9781912268535
oprawa:
Twarda
format:
17.5x25.0cm
język:
angielski
liczba stron:
248
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
72,58 zł
Cena detaliczna:
90,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,40 zł
Opis produktu
With the continuous development of science and technology, human has stepped into an era of experience economy and interactivity has received more attention. The use of interactivity in packaging design can cause users emotional interaction, thus generating the will to purchase, which is the significance of interactive packaging design. This book introduces what s interactive packaging, its types, functions, generated background, design principles, design factors, how to establish an interactive relationship, and the application of new technology and new materials in interactive packaging design through a combination of text and pictures. Detailed interactive principle analyses are included in a large amount of design cases for readers to understand interactive packaging design and enable them to create user-attractive interactive packaging design works.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|