|   Internet w kampanii wyborczej
                            Autor:
                            
                                        Szaban Dorota
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Uniwersytet Zielonogórski
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788374813143                            
                         
                            EAN:
                            
9788374813143                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 w Polsce                            
                         
                            format:
                            
17.0x24.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
150                            
                         
                            rok wydania:
                            
2010                            
                         (0) Sprawdź recenzje 39% rabatu16,38 zł Cena detaliczna:  26,95 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,38 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Autorka podjęła w swej pracy niewątpliwie ważny i jednocześnie aktualny problem, mianowicie kwestię wzajemnego powiązania między ładem politycznym a ładem informacyjnym, czyli między regułami demokratycznymi obowiązującymi w czasie kampanii wyborczej a sferą rzeczywistości wirtualnej (Internetu). Przyjęta przez nią perspektywa poznawcza w swym centrum stawia technologiczny aspekt współczesnej aktywności politycznej, określany zazwyczaj mianem e-demokracji czy cyberdemokracji.
Monografię cechuje interdyscyplinarność ujęcia, pozwalająca przypuszczać, że praca zainteresuje nie tylko socjologów (zwłaszcza polityki i władzy), lecz także politologów i medioznawców.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |