Internet w kampanii wyborczej
Autor:
Szaban Dorota
Wydawca:
Uniwersytet Zielonogórski
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374813143
EAN:
9788374813143
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 w Polsce
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
150
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
39% rabatu
16,34 zł
Cena detaliczna:
26,95 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,34 zł
Opis produktu
Autorka podjęła w swej pracy niewątpliwie ważny i jednocześnie aktualny problem, mianowicie kwestię wzajemnego powiązania między ładem politycznym a ładem informacyjnym, czyli między regułami demokratycznymi obowiązującymi w czasie kampanii wyborczej a sferą rzeczywistości wirtualnej (Internetu). Przyjęta przez nią perspektywa poznawcza w swym centrum stawia technologiczny aspekt współczesnej aktywności politycznej, określany zazwyczaj mianem e-demokracji czy cyberdemokracji.
Monografię cechuje interdyscyplinarność ujęcia, pozwalająca przypuszczać, że praca zainteresuje nie tylko socjologów (zwłaszcza polityki i władzy), lecz także politologów i medioznawców.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|