Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autor:
Anna Rogala
Pilarczyk Bogna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN:
9788381027014
EAN:
9788381027014
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
164x238 mm
język:
polski
liczba stron:
296
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
51,81 zł
Cena detaliczna:
77,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,73 zł
Opis produktu
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie - wymaga szczególnych kompetencji. Na jej specyfikę wpływa głównie różnorodność kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), leków z ograniczoną możliwością zakupu, leków OTC (wydawanych bez recepty) oraz suplementów diety i dermokosmetyków (nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty). Poszczególne kategorie z kolei podlegają regulacjom prawnym, które m.in. ograniczają możliwość stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na specyfikę komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym są względy etyczne. Bywa, że powodują one odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesie komunikacji.
W książce przeanalizowano następujące zagadnienia:
Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie - odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|