Okładka książki Kreatywność i jakość w organizacji..

Kreatywność i jakość w organizacji..

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788381023245
EAN: 9788381023245
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 162
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
33% rabatu
35,04 zł
Cena detaliczna: 
52,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,68

Opis produktu

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.
Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj