LEGO Microgame. Podstawy programowania gier...
Autor:
Jacek Ross
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-283-8178-0
EAN:
9788328381780
oprawa:
miękka
format:
235x158mm
język:
polski
liczba stron:
80
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
36% rabatu
23,55 zł
Cena detaliczna:
37,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,86 zł
Opis produktuCodziennie inna książka 30% taniej LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity Autor: Jacek Ross Wydawnictwo: Helion Ocena: Bądź pierwszym, który oceni tę książkę Stron: 80 Druk: oprawa miękka Książka37,00 zł Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna Ebook37,00 zł Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępnaPowiadom o dostępności audiobooka >> Opis książkiCzytaj fragment
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO(R) projektowi LEGO(R) Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków. Jeśli lubisz dobrą zabawę i nie boisz się wyzwań, jeszcze dziś zainstaluj Unity i moduł LEGO(R) Microgame. Korzystając z nich - i z tej książki! - szybko opanujesz podstawy tworzenia gier, poznasz narzędzia programistyczne i rozwiniesz swoją kreatywność. Nie trać czasu - świat gier stoi przed Tobą otworem!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|