Lepanto 1571. Różańcowe zwycięstwo
Autor:
Pielesz Marcin
Wydawca:
eSPe
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374828055
EAN:
9788374828055
oprawa:
miękka
format:
199x141x9mm
język:
polski
Seria:
BITWY O WIARĘ
liczba stron:
152
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
44% rabatu
11,05 zł
Cena detaliczna:
19,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,94 zł
Opis produktu
Poznaj niezwykłą historię wymodlonego zwycięstwa nad muzułmańskimi najeźdźcami!
Książka przenosi nas w barwne, ale i brutalne czasy, kiedy pod panowaniem Sulejmana Wspaniałego apogeum osiągnęła potęga muzułmańskich Osmanów. Flota jego następcy coraz śmielej zapuszczała się w północne rejony Morza Śródziemnego, a realne zagrożenie ze strony islamu dotyczyło całej chrześcijańskiej Europy. Autor w fascynujący sposób opowiada, jak doszło do eskalacji konfliktu, opisuje najważniejsze starcia i jak, dzięki papieżowi Piusowi V, doszło do stworzenia Świętej Ligi, sojuszu państw chrześcijańskich, zdolnego do rzucenia wyzwania Imperium Osmańskiemu i islamowi. Do decydującej bitwy floty chrześcijańskiej z Turkami doszło 7 października u wybrzeży greckich w pobliżu Lepanto. Było to jedno z największych i najbardziej krwawych starć morskich w historii świata. W książce znajdziemy pełną pasji relację z tej niezwykłej bitwy, w której – oprócz tradycyjnej broni – głównym orężem walczących był... różaniec. Modlili się dowódcy, całe załogi statków, papież i mieszkańcy wielu chrześcijańskich miast. Po zwycięstwie było dla nich oczywiste, komu je zawdzięczają. Papież Pius V ustanowił dzień zwycięstwa pod Lepanto świętem Matki Bożej Różańcowej, nazywanym potem świętem Matki Boskiej Zwycięskiej.
Lepanto 1571 to nie tylko znakomicie opowiedziana historia o wojnie, bitewnych zmaganiach
i konflikcie kulturowym, ale także o skutecznym modlitewnym szturmie do nieba.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|