nowość
Okładka książki Logo Beginnings. Logo Modernism wer. angielska

Logo Beginnings. Logo Modernism wer. angielska

Autor: Müller Jens
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9783754401378
EAN: 9783754401378
oprawa: Twarda
format: 217x156x34mm
liczba stron: 512
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32% rabatu
76,60 zł
Cena detaliczna: 
113,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 113,00

By the late 19th century, trademarks began to replace traditional emblems, like coats of arms, as identifying symbols for companies. At first, logos tended to be figurative, but over time they morphed into the abstract marks that we see everywhere today. Yet many iconic brands—like Rolex, BMW, Louis Vuitton, and the New York Yankees—still use logos designed 100 years ago.

Bringing together two previous volumes—Logo Beginnings and Logo Modernism—into one compendium, design expert Jens Müller (dubbed “the logo detective” by Wired magazine) has trawled historical trademark archives and design publications to unearth 1000s of logos from as far back as 1870, including many forgotten designs and early versions of today’s brand identifiers.

For clarity and ease of reference, both the Beginnings and Modernism sections are divided into categories (like Pictorial, Form, Effect, and Typographic) with each category further subdivided by basic design elements, like circle, line, alphabet, overla

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj