Media cyfrowe wspierające procesy dydaktyczne
Autor:
Piecuch Aleksander
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379966950
EAN:
9788379966950
oprawa:
Miękka
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
212
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
34,04 zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,95 zł
Opis produktu
SPIS TREŚCI
Wstęp
CZĘŚĆ PIERWSZA
MEDIA CYFROWE W EDUKACJI
ROZDZIAŁ 1
Techniczne środki wsparcia dla procesów uczenia się i nauczania
1.1. Technologie multimedialne wspierające procesy uczenia się i nauczania
1.2. Technologie informacyjne wspomagające poszukiwanie informacji
1.3. Technologie informacyjne wspomagające gromadzenie i zapamiętywanie informacji
1.4. Technologie informacyjne wspomagające wizualizację
1.4.1. Projektory multimedialne
1.4.2. Tablice kopiujące
1.4.3. Tablice interaktywne
1.4.4. Wizualizery
1.4.5. Systemy testowe
1.4.6. Systemy wideokonferencyjne
1.4.7. Wskaźniki
1.5. i-Lab wspomaganie problemowego uczenia się
1.6. Chmura informacyjna
1.7. Dysk w chmurze
ROZDZIAŁ 2
Internet i jego technologie w szkole
2.1. System Informacji Oświatowej
2.2. Szkoła w przestrzeni wirtualnej
2.3. Portale korporacyjne a zarządzanie wiedzą
2.4. Blogi i mikroblogi
2.5. Otwarte Zasoby Edukacyjne
2.6. e-Dziennik – narzędzie wspierające proces edukacji szkolnej
2.7. Elektroniczny dziennik dla rodzica i ucznia 6
CZĘŚĆ DRUGA
TECHNOLOGIE BLISKIEJ PRZYSZŁOŚCI
ROZDZIAŁ 3
Technologie inżynierii wiedzy
3.1. Inżynieria wiedzy
3.2. Inżynieria dydaktyczna
3.3. Technologie semantyczne w edukacji
3.4. System zarządzania treścią
3.4.1. Interaktywność sieci – Web 2.0
3.4.2. Technologia hipertekstu
3.4.2.1. Modelowanie struktury hipertekstowej
3.4.2.2. Optymalizacja węzła hipertekstowego
3.4.2.3. W kierunku inteligentnego hipertekstu
3.4.2.4. Hipertekst – korzyści i ograniczenia
ROZDZIAŁ 4
Teleedukacja
4.1. Rozwój e-usług w edukacji
4.2. e-Learning – kształcenie 2.0
4.3. m-Learning – perspektywa rozwoju
4.4. e-Twinning – międzynarodowa przestrzeń edukacji
ROZDZIAŁ 5
Edukacja wirtualna
5.1. Wirtualne środowisko edukacyjne
5.2. Rozszerzona wirtualna rzeczywistość i jej edukacyjne znaczenie
5.3. Wirtualne laboratoria – modelowanie i symulacje
5.4. Wirtualne wycieczki dydaktyczne
5.5. Wirtualne biblioteki cyfrowe
5.6. Second Life w edukacji
5.7. Chaterbooty – nowe technologie w edukacji
5.8. Wirtualny doradca edukacyjno-zawodowy
5.9. Wirtualne wykłady – uniwersytet otwarty
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|