Metafory internetu
Autor:
Hendrykowski Marek
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788323215585
EAN:
9788323215585
oprawa:
Miękka
format:
17.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
80
rok wydania:
2005
(0) Sprawdź recenzje
17% rabatu
16,47 zł
Cena detaliczna:
19,95 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,45 zł
Opis produktu
Jako nowoczesny komunikator, Internet - w jego najrozmaitszych możliwych zastosowaniach - należy do kluczowych fenomenów kultury współczesnej. Korzystają z niego setki milionów użytkowników na całym świecie, ale on sam - jako swego rodzaju oczywistość - rzadko bywa przedmiotem pogłębionej ogólniejszej refleksji: psychologów, antropologów kultury, medioznawców. Psychologia, antropologia kultury i medioznawstwo to dziedziny naukowej refleksji, do których najczęściej odwołuje się autor książki. Globalna sieć interesuje go przede wszystkim jako wykreowana za pośrednictwem supernowoczesnej technologii elektronicznej sfera różnego rodzaju ludzkiej aktywności w jej najrozmaitszych możliwych przejawach: poczynając od magazynowania, udostępniania i pozyskiwania informacji, poprzez rozmaite formy komunikowania się zarówno pojedynczych osób, jak i wielkich zbiorowości, aż do elektronicznego handlu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|