Młodzi giganci programowania Scratch
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-28372-15-3
EAN:
9788328372153
oprawa:
miękka
format:
237x168mm
język:
polski
liczba stron:
176
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
43% rabatu
22,56 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,48 zł
Opis produktu
Programowanie? Ze Scratchem to czysta przyjemność!
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej!
Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu wielu młodych ludzi na całym świecie bez trudu poznało tajniki programowania komputerów. Ułatwia naukę podstaw i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, a do tego jest narzędziem zupełnie bezpłatnym.
Aby dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, sięgnij po książkę Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II! Szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię ona w magiczny świat programowania. Dzięki niej poznasz sposób tworzenia prawdziwej gry komputerowej i przeżyjesz wspaniałą przygodę!
Książka sprawdzi się w przypadku zarówno młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
Elementy środowiska Scratch i sposoby ich wykorzystania
Używanie i edycja postaci, kostiumów oraz teł
Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych
Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami
Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli
Praktyczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe
Ciekawe zadania z programowania z rozwiązaniami
Zostań asem programowania! Napisz swoją pierwszą grę komputerową!
O autorach
Radosław Kulesza jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczynał od języka Turbo Pascal. Ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Na trzecim roku studiów otworzył swoją pierwszą firmę IT, w której łączył funkcje organizacyjne z pracą programisty.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|