MS Office 2003 PL w biznesie. T.1-2
Autor:
A. Tomaszewska-Adamarek
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788324605453
EAN:
9788324605453
oprawa:
oprawa: twarda
format:
250x170 mm
liczba stron:
1272
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
135,24 zł
Cena detaliczna:
197,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 134,85 zł
Opis produktu
Poznaj możliwości zastosowania pakietu MS Office
Pakiet Microsoft Office to jedno z podstawowych narzędzi informatycznych wykorzystywanych we współczesnych firmach. Znany i rozwijany od lat zestaw aplikacji biurowych zyskał ogromne grono użytkowników. Chyba trudno dziś wyobrazić sobie działanie biura bez możliwości przygotowania pisma w Wordzie, zestawienia wydatków w Excelu czy też prezentacji produktów w programie Power Point. Jednak MS Office oferuje znacznie więcej, niż tylko możliwość tworzenia zwykłych dokumentów tekstowych i prezentacji oraz przeprowadzania prostych obliczeń.
Dzięki książce "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I" poznasz jedną z aplikacji wchodzących w skład pakietu -- arkusz kalkulacyjny Excel. Dowiesz się, jak za pomocą Excela przygotować faktury VAT, oferty, dowody sprzedaży i inne dokumenty przydatne w przedsiębiorstwie. Nauczysz się korzystać z funkcji i formuł oraz przeprowadzać obliczenia matematyczne. Przeczytasz o narzędziach, za pomocą których można wykonywać analizy statystyczne, tworzyć wykresy i zabezpieczać elementy arkusza przed przypadkowymi zmianami.
Oferty cenowe i dowody sprzedaży
Rachunki i faktury VAT
Obliczanie odsetek
Tworzenie kalendarzy
Analiza danych za pomocą modułu Solver
Rejestrowanie i uruchamianie makropoleceń
Tabele przestawne i wykresy przestawne
Prognozowanie
Ochrona danych
Czytając książkę "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom II" nauczysz się wykorzystywać aplikacje wchodzące w skład tego pakietu do wykonywania różnych zadań związanych z Twoją pracą. Dowiesz się, jak profesjonalnie przygotować oferty, umowy i korespondencję seryjną, tworzyć prezentacje multimedialne i gromadzić dane w bazie Access a także, jak stworzyć profesjonalną wizytówkę, która pomoże Ci zaistnieć w świecie biznesu. Poznasz sposoby zarządzania pocztą elektroniczną, kontaktami i zadaniami za pomocą MS Outlook oraz dowiesz się, jak wykorzystać zaawansowane możliwości pakietu MS Office do zautomatyzowania najczęściej powtarzanych czynności.
Projektowanie dokumentów przeznaczonych do druku
Korespondencja seryjna
System dokumentacji kadrowej
Tworzenie prezentacji
Wstawianie elementów graficznych i dźwiękowych do slajdów
Obsługa poczty elektronicznej
Zarządzanie zadaniami i planowanie spotkań za pomocą MS Outlook
Wyszukiwanie i edycja danych w bazie
Usprawnij swoją pracę wykorzystując do tego nowoczesne narzędzia informatyczne.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|