Myślę więc jestem 50 łamigłówek wspomagających obiektywne myślenie
Autor:
Charles Phillips
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-283-0770-4
EAN:
9788328307704
oprawa:
Miękka
format:
12x19,5 cm
język:
polski
Seria:
MYŚLĘ WIĘC JESTEM
liczba stron:
96
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
11,95 zł
Cena detaliczna:
19,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,62 zł
Opis produktu
Wiadro wody dla ochłody dla Twojego mózgu!
Jak myśleć obiektywnie, czyli skuteczne sposoby wyłączania emocji z procesu podejmowania decyzji
Rozkosze łamania głowy, czyli 50 zadań na poprawę obiektywności myślenia
Wyzwanie, czyli wspaniały balans między sercem a mózgiem
Są w życiu takie sytuacje, w których obiektywne i trzeźwe myślenie jest na wagę złota. Jednak właśnie wtedy kontrolę nad naszym zachowaniem przejmują emocje: strach, euforia, złość. Pod ich wpływem podejmujemy najgorsze możliwe decyzje i wychodzimy na tym jak Zabłocki na mydle. Na szczęście istnieją pewne sprytne sposoby na to, by nie dać się ponieść impulsowi, zmienić wzorce myślowe i zacząć wreszcie działać racjonalnie — na własną korzyść. Jeśli chcesz poznać te sposoby i je wyćwiczyć, sięgnij po tę książkę.
Znajdziesz tu pół setki łamigłówek o różnym stopniu trudności. Wszystkie one mają jeden cel: nauczyć Cię powstrzymywać w sobie impulsywne reakcje, dostrzegać różne prawidłowości w Twoim myśleniu i analizować swoje decyzje, zanim ogłosisz je światu. Dowiesz się stąd, co to jest płynność poznawcza, heurystyka dostępności i zmęczenie decyzyjne, a potem spróbujesz przeciwstawić się utartym schematom. Na początek zagubisz się w liczbowym labiryncie, później spróbujesz oliwek przy lampce wina, by w końcu dotrzeć do wehikułu czasu Tymona. Ukoronowaniem Twoich wysiłków będzie dzień pełen emocji. Podejmij wyzwanie!
Wyłącz emocje i wygraj!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|