New Media (Studies)wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322932612
EAN:
9788322932612
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
angielski, polski
liczba stron:
172
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
15,68 zł
Cena detaliczna:
20,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,68 zł
Opis produktu
Książka New Media (Studies) jest efektem międzynarodowej konferencji na temat nowych mediów i innowacyjnych metod badań, która odbyła się jesienią 2009 roku we Wrocławiu i zgromadziła grono młodych badaczy: doktorantów z Polski, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Bułgarii i Irlandii oraz studentów reprezentujących największe ośrodki akademickie w kraju. W tomie znalazły się anglojęzyczne i polskojęzyczne artykuły analizujące m.in. zagadnienia związane z zawartością serwisów internetowych, użytkowaniem mediów społecznościowych, kulturą nowych mediów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|