Opakowanie New Media (Studies)

New Media (Studies)

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788322932612
EAN: 9788322932612
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: angielski, polski
liczba stron: 172
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
15,68 zł
Cena detaliczna: 
20,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,68

Opis produktu

Książka New Media (Studies) jest efektem międzynarodowej konferencji na temat nowych mediów i innowacyjnych metod badań, która odbyła się jesienią 2009 roku we Wrocławiu i zgromadziła grono młodych badaczy: doktorantów z Polski, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Bułgarii i Irlandii oraz studentów reprezentujących największe ośrodki akademickie w kraju. W tomie znalazły się anglojęzyczne i polskojęzyczne artykuły analizujące m.in. zagadnienia związane z zawartością serwisów internetowych, użytkowaniem mediów społecznościowych, kulturą nowych mediów.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj