Komunikacja marketingowa
Autor:
Taranko Teresa
Wydawca:
Nieoczywiste
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-63391-50-8
EAN:
9788363391508
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Istota, uwarunkowania, efekty
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
272
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
48,84 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,70 zł
Opis produktu
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.
Szczegółowo przedstawia m.in.:
– istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
– zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
– specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
– uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
– czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
– modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
– rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).
O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.
„Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem”.
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|