Okładka książki Nowe media dla komunikacji wewnętrznej uczelni

Nowe media dla komunikacji wewnętrznej uczelni

Wydawca: FNCE
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-66800-15-1
EAN: 9788366800151
oprawa: Twarda
język: polski
liczba stron: 520
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
61,42 zł
Cena detaliczna: 
86,10 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,34

Opis produktu

Jest to pozycja wręcz obowiązkowa dla wszystkich osób zarządzających uczelniami (nie tylko publicznymi) w Polsce - rektorów, dziekanów, kanclerzy, jak również osób pracujących w działach odpowiedzialnych za komunikację w uczelniach wyższych. Powinna być na każdej półce w gabinetach osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną uczelni i zużywać się w szybkim tempie.
Z recenzji Prof. UAM dr hab. Szymona Ossowskiego
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj