Nowe media dla komunikacji wewnętrznej uczelni
Autor:
Doleciński Damian
Wydawca:
FNCE
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-66800-15-1
EAN:
9788366800151
oprawa:
Twarda
język:
polski
liczba stron:
520
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
61,42 zł
Cena detaliczna:
86,10 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,34 zł
Opis produktu
Jest to pozycja wręcz obowiązkowa dla wszystkich osób zarządzających uczelniami (nie tylko publicznymi) w Polsce - rektorów, dziekanów, kanclerzy, jak również osób pracujących w działach odpowiedzialnych za komunikację w uczelniach wyższych. Powinna być na każdej półce w gabinetach osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną uczelni i zużywać się w szybkim tempie.
Z recenzji Prof. UAM dr hab. Szymona Ossowskiego x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|