Okładka książki Nowe media

Nowe media

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788323327738
EAN: 9788323327738
oprawa: Miękka
podtytuł: Wprowadzenie
format: 17.0x23.0cm
język: polski
Seria: MEDIA
liczba stron: 658
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
24% rabatu
43,85 zł
Cena detaliczna: 
57,75 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,85

Opis produktu

Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo ?nowych mediów?, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją nowe media i życie codzienne teorie interaktywności symulacja ekonomia nowych mediów cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia. Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj