Od prezentowania dzieł do tworzenia krytycznej wiedzy
Autor:
Pasiecznik Monika
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: 48h
ISBN:
9788323153801
EAN:
9788323153801
oprawa:
Twarda z obwolutą
podtytuł:
Eksperymenty kuratorskie w publicznym koncercie pierwszych dekad XXI wieku
format:
15.0x21.5cm
język:
polski
liczba stron:
382
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
46,25 zł
Cena detaliczna:
54,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,14 zł
Opis produktu
Koncert jako przestrzeń prezentacji dzieł muzycznych i sztuki wykonawczej na wzór wystaw muzealnych pozostaje jednym z najważniejszych kanałów rozpowszechniania, odbioru i kanonizacji nowej muzyki. Liczne w ostatnich latach eksperymenty z formą koncertu pokazują jednak, że ten wywodzący się z XIX wieku model muzycznej kreacji i recepcji nie satysfakcjonuje wielu artystów i odbiorców. Analizując wybrane projekty kuratorskie, autorka pracy bada, jak współcześni twórcy – muzycy, kompozytorzy, kuratorzy – zmieniają nie tylko formę koncertu, ale przede wszystkim jego funkcję: z miejsca prezentacji (arcy)dzieł i (re)produkcji kanonu w miejsce tworzenia krytycznej wiedzy i nowego doświadczenia.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|