| nowość   Od Z do A. Jak to zrobiliśmy? w.2
                            Autor:
                            
                                        Colin Bryar
                                        Bill Carr
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Sine Qua Non
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
978-83-8406-302-6                            
                         
                            EAN:
                            
9788384063026                            
                         
                            oprawa:
                            
miękka ze skrzydełkami                            
                         
                            format:
                            
215x150mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
400                            
                         
                            rok wydania:
                            
2025                            
                         (0) Sprawdź recenzje 34% rabatu39,46 zł Cena detaliczna:  59,99 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,14 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwaAmazon powstał w garażu w 1994 roku, a dziś jest najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnął? Jakie wnioski z tego niezwykłego sukcesu mogą wyciągnąć inni i co mogą wdrożyć w swoich biznesach? 
 Od Z do A to jednocześnie praktyczny poradnik i opowieść o firmie. Autorzy po raz pierwszy zdradzają opinii publicznej, jak ten gigant działa od środka. Opowiadają o tym, jak 14 zasad przywództwa Amazona przekłada się na przebieg procesu decyzyjnego na każdym poziomie organizacji. Prezentują wnikliwą analizę i w przystępny sposób wyjaśniają, w jaki sposób można zastosować te zasady w innych firmach niezależnie od ich rozmiarów. Tłumaczą też, jaki wpływ na kulturę organizacji mają cztery fundamentalne założenia Amazona, a mianowicie: obsesja na punkcie klienta, perspektywiczne myślenie, nastawienie na tworzenie wynalazków oraz doskonałość operacyjna. x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |