|   OPENGL I GLSL NIE TAKI KRÓTKI KURS TOM 1
                            Autor:
                            
                                        Kiciak Przemysław
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Wydawnictwo Naukowe PWN
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
978-83-01-20862-2                            
                         
                            EAN:
                            
9788301208622                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
235x165x13mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
256                            
                         
                            rok wydania:
                            
2020                            
                         (0) Sprawdź recenzje 29% rabatu60,06 zł Cena detaliczna:  84,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,06 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej.
Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty stanowiące przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL.
Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji, dla początkujących. Kolejne warianty aplikacji opisanej w części drugiej ilustrują sposoby osiągania coraz bardziej zaawansowanych efektów na obrazach. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie.
W części pierwszej poznasz:
potok przetwarzania grafiki i zadania wykonywane przez jego kolejne etapy biblioteki i pliki nagłówkowe OpenGL-a,  otoczenie OpenGL-a, m.in. biblioteki FreeGLUT i GLFW,  matematyczne podstawy grafiki trójwymiarowej, w tym reprezentacje punktów i wektorów oraz przekształceń afinicznych i sposoby rzutowania równoległego i perspektywicznego,  sposób przygotowania i używania szaderów w aplikacjach,  pierwszą aplikację, którą samodzielnie rozbudujesz,  wiele informacji dodatkowych, nie tylko dla początkujących.
             x     
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |