|   OPENGL I GLSL NIE TAKI KRÓTKI KURS TOM 2
                            Autor:
                            
                                        Kiciak Przemysław
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Wydawnictwo Naukowe PWN
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788301208639                            
                         
                            EAN:
                            
9788301208639                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
16.5x23.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
250                            
                         
                            rok wydania:
                            
2021                            
                         (0) Sprawdź recenzje 37% rabatu53,16 zł Cena detaliczna:  84,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,16 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej.
Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty stanowiące przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL.
Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji, dla początkujących. Kolejne warianty aplikacji opisanej w części drugiej ilustrują sposoby osiągania coraz bardziej zaawansowanych efektów na obrazach. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie.
W części drugiej nauczysz się:
reprezentować i rysować powierzchnie zakrzywione zbudowane z płatów Béziera,  wykorzystywać w szaderach pracujących w potoku przetwarzania grafiki informacje przekazane w zmiennych interfejsu,  implementować modele oświetlenia powierzchni,  na obiekty nakładać tekstury, przy czym dowiesz się, do czego jeszcze można je zastosować,  otrzymywać na obrazach cienie,  budować łańcuch kinematyczny i wprawiać go w ruch,  przeprowadzać symulację układu cząsteczek za pomocą szadera obliczeniowego,  uzyskiwać efekty „fotograficzne”: głębię ostrości i rozmycie obiektów w ruchu i dowiesz się, jak osiągnąć stereoskopię.
             x     
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |