Okładka książki Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-208-2021-8
EAN: 9788320820218
oprawa: Miękka
format: 16.2x23.7cm
język: polski
liczba stron: 248
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
39,88 zł
Cena detaliczna: 
54,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,77

Opis produktu

Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podejście do badania tych strategii. Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy zaprezentowali: •charakter i znaczenie misji w strategiach rozwoju polskich firm eksportujących, •motywy i uwarunkowania internacjonalizacji działalności polskich eksporterów i, szerzej, eksport jako strategię wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, •strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych, •sferę instrumentalno-czynnościową marketingu polskich firm na rynkach zagranicznych, •studia przypadków (case studies) strategii polskich eksporterów. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu, menedżerów firm eksportujących lub zamierzających wejść na rynki zagraniczne oraz osób odpowiedzialnych za projektowanie i realizację strategii marketingu międzynarodowego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj