Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD tom 6
Autor:
Dickheiser Mike
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788324610877
EAN:
9788324610877
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
237x168x37 mm
język:
polski
Seria:
VADEMECUM PROFESJONALISTY
liczba stron:
736
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
42% rabatu
60,23 zł
Cena detaliczna:
103,95 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,02 zł
Opis produktu
Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik tworzenia gier komputerowych.
Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji
Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia
Języki skryptowe i sterowanie danymi
Techniki zabezpieczania gier w wersji beta
Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|