Okładka książki Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD tom 6

Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD tom 6

Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788324610877
EAN: 9788324610877
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 237x168x37 mm
język: polski
liczba stron: 736
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
42% rabatu
60,02 zł
Cena detaliczna: 
103,95 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,02

Opis produktu

Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik tworzenia gier komputerowych. Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia Języki skryptowe i sterowanie danymi Techniki zabezpieczania gier w wersji beta Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj