Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...
Autor:
Mirosław Skwarek
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-283-8091-2
EAN:
9788328380912
oprawa:
miękka
podtytuł:
czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni tylko zdobywają lajki
format:
208x140mm
język:
polski
liczba stron:
296
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
41% rabatu
35,02 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,25 zł
Opis produktu
Helion.pl Biznes IT Social Media
Codziennie inna książka 30% taniej Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Autor: Mirosław Skwarek W przygotowaniu Okładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Obróć Zajrzyj do książki Wydawnictwo: Onepress Ocena: Bądź pierwszym, który oceni tę książkę Stron: 296 Druk: oprawa miękka facebook sharing button messenger sharing button twitter sharing button pinterest sharing button email sharing button whatsapp sharing button Książka 59,00 zł Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna Ebook 59,00 zł Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna Przenieś na półkę Powiadom o dostępności audiobooka Opis książki Szczegóły książki Spis treści Opis książki Czytaj fragment Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny ""miejski ryneczek"", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu ""stoisk"" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów. Jesteś na to gotów? x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|