![]() Programowanie dla początkujących
Autor:
Mark A. Lassoff
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-283-1908-0,
EAN:
9788328319080
oprawa:
Miękka
format:
14x21 cm
język:
polski
liczba stron:
72
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
13,29 zł
Cena detaliczna:
19,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,29 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Poznaj świat programowania!
Dzięki tej książce:
Poznasz podstawy programowania
Nauczysz się korzystać z podstawowych konstrukcji — pętli, instrukcji warunkowych
Wykorzystasz zmienne
Pobierzesz dane od użytkownika oraz zapiszesz wyniki do pliku
Zgłębisz podstawy języka Python
Jeżeli chcesz się nauczyć programować, musisz poznać podstawowe zasady i typowe konstrukcje — pętle, instrukcje warunkowe i zmienne, które są wspólne dla wszystkich powszechnie używanych języków programowania. Jeżeli zamierzasz ugruntować fundamenty, by uczyć się konkretnych języków, sięgnij po tę książkę.
Dzięki niej napiszesz i uruchomisz swój pierwszy program. Następnie nauczysz się pobierać dane od użytkownika, zapisywać wyniki w plikach oraz zrozumiesz, jak działają zmienne. Kolejny krok to nauka korzystania z pętli i instrukcji warunkowych — w ten sposób będziesz w stanie zaimplementować wiele nawet bardzo zaawansowanych programów. Mark Lassoff wszystkie koncepcje prezentuje na przykładzie języka Python, którego składnia jest zbliżona do innych języków, takich jak: JavaScript, Java czy C. Sięgnij po tę książkę i wkrocz w świat programowania!
Czytając niniejszą książkę i samodzielnie pisząc przedstawione w niej przykłady, opanujesz podstawy programowania. Swój pierwszy program napiszesz już w pierwszym rozdziale książki. W drugim rozdziale, poznasz podstawowe zagadnienia wejścia-wyjścia. W rozdziale trzecim zaczniesz korzystać ze zmiennych — pojęcia mającego kluczowe znaczenie w każdym języku programowania. Rozdział czwarty został poświęcony instrukcjom warunkowym i pętlom; natomiast w piątym poznasz struktury, przeznaczone do przechowywania różnych rodzajów danych. W ostatnim, szóstym rozdziale książki zaczniesz tworzyć klasy i obiekty, poznając tym samym podstawy programowania obiektowego.
Wkrocz w świat programowania!
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|